Sunday, June 23, 2013

Un nou look

Clar, detaliile au făcut şi vor face mereu diferenţa. 
Aveţi ţinute pe care nu le-aţi purtat de ceva vreme pentru că nu vă mai plac, vi se par învechite, le lipseşte ceva, sau pur şi simplu v-aţi plictisit de ele? 
Este normal, tuturor, dar mai ales nouă, fetelor, ne place să ne schimbăm ţinutele cât mai des. Cum să facem acest lucru economisind timp şi bani? Nimic mai simplu, aducem noutate hainelor pe care deja le avem, prin accesorizarea acestora. 
Acest lucru l-am făcut eu rochiţei de mai jos. Am accesorizat-o prin aplicarea unei dantele şi a unei curele de culoare roşie iar acum am o nouă rochiţă, veselă si pe care îmi place să o port. Aceste detalii o schimbă total ... în bine!
Vă încurajez la astfel de schimbări, cu atât mai mult cu cât pun în valoare şi o parte a personalităţii voastre. Să aveţi spor în toate!
Urmează câteva poze cu rochiţa, înainte şi după accesorizare.

Inainte







După






No comments:

Post a Comment